Temat szkolenia: |
Metoda wychowawcza 1,2,3 w edukacji
|
|
Sprawdź czy jesteś w grupie odbiorców |
|
Dyrektorzy przedszkoli, szkół podstawowych, Domów Kultury, Ośrodków Edukacji, którzy chcą stosować tą metodę wychowawczą, znać korzyści z pracy metody 1,2,3, poznać etapy wprowadzania metody, pracować zespołowo nad realizacją metody, znać możliwości wykorzystania metody w pracy, umieć zaplanować realizację metody na etapie wieloaspektowego planowania spełniania wymagań przez placówki w poszczególnych obszarach.
|
|
Czego doświadczysz na szkoleniu? |
|
- Wiesz, Rozumiesz Nie stosujesz - zła metoda, czy złe rozpoznanie?
- Rozpoznawanie zachowań „stop” i „start”
- Metoda na buntownika - zero słów, zero emocji
- Zasady wg 1,2,3 - skuteczne stosowanie
- Testowanie i manipulacja np. na „Męczeństwo” - jak rozpoznać i nie dać się podejść?
- Zachowania buntowniczo - opozycyjne i antyspołeczne, kłamstwo i reakcje na kłamstwo dzieci
- Taktyki wobec zachowań start - proste rozwiązania
- Wszyscy razem do celu - rola nauczycieli, personelu pedagogicznego, rodziców w aspekcie wprowadzana metody
- Metoda wychowawcza jako element systemu wychowawczego w placówce pedagogicznej, planowanie, wprowadzanie zgodnie z prawem oświatowym
- Wielokierunkowe planowanie realizacji metody wychowawczej w aspekcie spełniania wymagań placówki w poszczególnych obszarach.
|
|
Jakie odniesiesz korzyści? |
|
- Zdobędziesz umiejętność stosowania nowej metody wychowawczej z dziećmi
- Nauczysz się rozpoznawać techniki manipulacji dziecięcej
- Poprawisz umiejętności wychowawcze dostosowywania metod do zachowań „start” i „stop”
- Poprawisz współpracę z rodzicami podając im nową metodę do pracy z dziećmi w domu
- Wykorzystasz metodę do wprowadzenia zmian w systemu wychowawczego placówki
- Wykorzystasz metodę do podwyższenia pracy placówki i spełniania wymagań w poszczególnych obszarach
- Upowszechnisz stosowanie metody jako efektywnego sposobu rozwoju kompetencji wychowawczych rodziców, nauczycieli, pedagogów
|
|
Kto poprowadzi szkolenie? |
|
Mgr Justyna Cholewińska - trener biznesu, dyrektor przedszkola, nauczyciel, logopeda |
|
Dlaczego ja:
|
- Od czterech lat metoda 1,2,3 jest wprowadzana w poradzonych przeze mnie placówkach przedszkolnych
- Wypracowałam system pracy metodą 1, 2, 3 w placówce edukacyjnej w aspekcie wprowadzenia zasad postępowania w konkretnych sytuacjach przedszkolnych
- Wypracowałam system ujednolicenia metod wychowawczych w wykorzystaniem metody 1,2,3 przez nauczycieli i rodziców
- Mam doświadczenia w opracowywaniu programu wychowawczego dla placówki przedszkolnej
- Mam doświadczenia w pracy z dziećmi i rozpoznawaniu problemów z doborem metod wychowawczych do sytuacji
- Wypracowałam system planowania działań w oparciu o wielokierunkowość w aspekcie spełniania wymagań w poszczególnych obszarach.
|
|