Temat szkolenia: |
Kolorowe nutki - piosenki zabawy muzyczno-ruchowe z wykorzystaniem idei Carla Orffa.
|
|
Sprawdź czy jesteś w grupie odbiorców |
|
Nauczyciele przedszkoli, szkół podstawowych, pedagodzy świetlic, pracownicy edukacyjni instytucji pracujących z dziećmi, Domów Kultury, Ośrodków Edukacji, którzy chcą wykorzystać poznane piosenki do pracy z dziećmi, poznać ciekawe zabawy muzyczno-ruchowe, znać możliwości wykorzystania wiedzy dzieci w realizacji podstawy programowej.
|
|
Czego doświadczysz na szkoleniu? |
|
- Metody edukacji muzycznej dzieci w przedszkolu, planowanie pracy z dziećmi a realizacja podstawy programowej.
- Praktyczne przygotowanie do nauki aktywnego słuchania muzyki wg idei Carla Orffa oraz Batii Strauss.
- Kolorowe tańce, piosenki i zabawy (doskonale sprawdzają się zarówno podczas prowadzenia zajęć w przedszkolu i szkole, jak i podczas imprez z udziałem rodziców.
- Propozycje na masaż i relaksację. Zestawy zabaw na bum bum rurki i instrumenty tęczowe.
- Zbiór autorskich piosenek i zabaw o kolorach tęczy z repertuaru zespołu Tęczowa Muzyka
- Prezentacja opracowań instrumentalnych oraz zabaw rytmicznych z wykorzystaniem różnorodnych rekwizytów.
- Bajka plastyczna o kolorach z opracowaniem muzycznym.
|
|
Jakie odniesiesz korzyści? |
|
- poznasz autorskie piosenki o tematyce letnio-wiosennej
- poprowadzisz zabawy muzyczno-ruchowe do piosenek
- nauczysz się organizować z dziećmi instrumentację muzyczną piosenek
- poprawisz jakość pracy w zakresie edukacji muzycznej dzieci
- wykorzystasz piosenki do realizacji podstawy programowej
- wykorzystasz piosenki do przedstawień przedszkolnych
- otrzymasz autorskie podkłady muzyczne do piosenek
- otrzymasz scenariusze zabaw do piosenek i teksty
|
|
Kto poprowadzi szkolenie? |
|
Mgr Monika Kluza - nauczyciel, rytmik, wokalistka |
|
Dlaczego ja:
|
- wypracowałam autorskie piosenki i zabawy muzyczno-ruchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym
- prowadzę wiele lat szkolenia dla nauczycieli
- pracowałam wiele lat jako rytmik w placówkach przedszkolnych
- znam dzieci ich możliwości, zainteresowania muzyczne
|
|