Temat szkolenia: |
Innowacja pedagogiczna i eksperyment w placówce edukacyjnej - od planowania po ewaluację. |
|
Sprawdź czy jesteś w grupie odbiorców |
|
Rady pedagogiczne przedszkoli, szkół podstawowych, którze chcą opracować i wprowadzić innowację lub eksperyment w placówce, znać podstawy prawne, praktyczne rozwiązania, korzyści płynące z wprowadzania innowacji i eksperymentów.
|
|
Czego doświadczysz na szkoleniu? |
|
- Wiesz, Rozumiesz, Stosujesz + kilka minut teorii O METODOLOGII eksperymentów i innowacji
- Planowanie wprowadzania eksperymentu i innowacji
- Korzyści dla dziecka, rodziców, placówki – ogromne chcesz wiedzieć czy warto wprowadzić innowację lub eksperyment?
- Wieloaspektowe planowanie innowacji i eksperyment w aspekcie ewaluacji zewnętrznej i spełniania wymagań wobec placówki
- Rola dzieci, rodziców, nauczycieli, personelu niepedagogicznego i współpraca ze środowiskiem w wprowadzaniu innowacji i eksperymentu.
- Ewaluację innowacji i eksperymenu - bez ankiet – proste i skuteczne metody ewaluacji.
- Wprowadzanie innowacji – wprowadzanie zmian. Opór przed zmianą, sposoby radzenia sobie z oporem wobec zmian.
- Ja i moja droga mojej placówki do opracowania innowacji wprowadzania innowacji.
|
|
Jakie odniesiesz korzyści? |
|
- podwyższenie kompetencji z zakresu przepisów prawa oświatowego dotyczących wprowadzania w edukacji innowacji i eksperymentów
- określenie obszarów pracy placówki będących podstawą do wprowadzenia innowacji
- wykorzystanie innowacji do realizacji podstawy programowej, podniesienia jakości pracy placówki i spełniania wymagań w poszczególnych obszarach
- wypracowanie etapów wprowadzania innowacji w placówce
- poznanie roli sposobów pracy zespołowej we wprowadzaniu innowacji
- poznanie praktycznych metod ewaluacji innowacji i eksperymentów
- znajomość możliwych barier wprowadzania innowacji i eksperymentów i walka z oporem podczas wprowadzanych zmian
|
|
Kto poprowadzi szkolenie? |
|
Mgr Justyna Cholewińska - trener biznesu, dyrektor przedszkola, nauczyciel, logopeda |
|
Dlaczego ja:
|
- wprowadzałam w placówce edukacyjnej dziesięć innowacji pedagogicznych których jestem współautorem lub autorem
- koordynowałam i nadzorowałam i wprowadzałam pracę nad realizacją innowacji w placówkach edukacyjnych
- mam doświadczenia w pracy z oporem nad wprowadzaniem zmian a innowacja i eksperyment to zmiana
- opracowane przeze mnie i wprowadzone zmiany przyniosły korzyści dotyczące usprawnienia zarządzania, wprowadzania nowych rozwiązań organizacyjnych, metod pracy z dziećmi
- współpracowałam z pracownikami uczelni wyższych nad realizacją różnych projektów edukacyjnych
|
|