Temat szkolenia: |
Metoda wychowawcza 1,2,3 w edukacji.
|
|
Sprawdź czy jesteś w grupie odbiorców |
|
Rady pedagogiczne przedszkoli, szkół podstawowych, zespoły pracowników Domów Kultury, Ośrodków Edukacji, którzy chcą stosować tą metodę wychowawczą, znać korzyści z pracy metody 1, 2 ,3, poznać etapy wprowadzania metody, pracować zespołowo nad realizacja metody, znać możliwości wykorzystania metody w pracy , umieć zaplanować realizację metody na etapie wieloaspektowego planowania spełniania wymagań przez placówki w poszczególnych obszarach
|
|
Czego doświadczysz na szkoleniu? |
|
- Wiesz, Rozumiesz Nie stosujesz - zła metoda czy złe rozpoznanie?
- Rozpoznawanie zachowań „stop” i „start”
- Metoda na buntownika - zero złów, zero emocji
- Zasady wg 123 skuteczne stosowanie
- Testowanie i manipulacja np. na „Męczeństwo” - jak rozpoznać i nie dać się podejść?
- Zachowania buntowniczo-opozycyjne i antyspołeczne, kłamstwo i reakcje na kłamstwo dzieci
- Taktyki wobec zachowań start - proste rozwiązania
- Wszyscy razem do celu - rola nauczycieli, personelu pedagogicznego, rodziców w aspekcie wprowadzana metody
- Metoda wychowawcza jako element systemu wychowawczego w placówce pedagogicznej, planowanie, wprowadzanie zgodnie z prawem oświatowym
- Wielokierunkowe planowanie realizacji metody wychowawczej w aspekcie spełniania wymagań placówki w poszczególnych obszarach
|
|
Jakie odniesiesz korzyści? |
|
- zdobędziesz umiejętność stosowania nowej metody wychowawczej z dziećmi
- nauczysz się rozpoznawać techniki manipulacji dziecięcej
- poprawisz umiejętności wychowawcze dostosowywania metod do zachowań „start” i „stop”
- poprawisz współpracę z rodzicami podając im nową metodę do pracy z dziećmi w domu
- wykorzystasz metodę do wprowadzenia zmian w systemu wychowawczego placówki
- wykorzystasz metodę do podwyższenia pracy placówki i spełniania wymagań w poszczególnych obszarach
|
|
Kto poprowadzi szkolenie? |
|
Mgr Justyna Cholewińska - trener biznesu, dyrektor przedszkola, nauczyciel, logopeda |
|
Dlaczego ja:
|
- od czterech lat metoda 1,2,3 jest wprowadzana w poradzonych przeze mnie placówkach przedszkolnych
- wypracowałam system pracy metodą 1, 2, 3 w placówce edukacyjnej w aspekcie wprowadzenia zasad postępowania w konkretnych sytuacjach przedszkolnych
- wypracowałam system ujednolicenia metod wychowawczych w wykorzystaniem metody 1,2,3 przez nauczycieli i rodziców
- mam doświadczenia w opracowywaniu programu wychowawczego dla placówki przedszkolnej
- mam doświadczenia w pracy z dziećmi i rozpoznawaniu problemów z doborem metod wychowawczych do sytuacji
- wypracowałam system planowania działań w oparciu o wielokierunkowość w aspekcie spełniania wymagań w poszczególnych obszarach
|
|